Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2013 18:24 - Да се поучим от РАНОБУДНИТЕ СТУДЕНТИ
Автор: forest Категория: Политика   
Прочетен: 1406 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 дОКАТО  НЯКОИ  СТОЯТ  НА  ТОПЛО  И  СИ  ГЛЕДАТ  СЕИР  ,  младите   протестиращи  хора  показват   ум , смелост , морал . Затова  заслужават  уважение  ,  помощ  и  съдействие..Шапка  свалям  и  на  техни  преподаватели  , които  ги  подкрепят...Въпреки  напредналата  си  възраст  ,аз   съм  готов  да  ги  подкрепя  ефективно  с  каквото  поискат....Бих  им  ПРЕПОРЪЧАЛ  И  СЪДЕИСТВАЛ  ЗА  ЗАЛЕСЯВАНЕ  НА  ФИДАНКИ  В " ПАРК  НА  ПРОМЯНАТА "--ХЕМ  ДОБРО ДЕЛО  ,  ХЕМ  ИЗЯВА.....В  същото  време  съм  ужасен  от   мръсници  ,  които  ги  вкарват  в  разни   схеми  или  омаловажават  действията  им...Такива  са  и  хората  от  СПИСЪКА  ,  но  и  много  извън  него....Аз  бих  добавил  шушумигата  Станишев , Доган-тъмен  и  опасен  , Къвчо  Стойчев-противен   манипулатор......А  най-опасни  са хилядите  къртици  -   внедрени  агенти  в  държавните  структури  , обслужващи  БСП , Доган , Трактора ....Трябва  ли  компромат---веднага  го  вадят....Но---да  се  надяваме  на  добър  за  народа  краен   изход...И  ДА  ПОМАГА  ВСЕКИ  ,  НЕ  ДА  ЛЕНТЯЙСТВА   И  ДА  СИ  ГЛЕДА  СЕИР........ЛЕКА  ВЕЧЕР......



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: forest
Категория: Хоби
Прочетен: 183624
Постинги: 132
Коментари: 159
Гласове: 235
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930